Recenzie (222)
Pena (1985)
Skvělé,prostě skvělé! :D :)
C.H.U.D. (1984)
Víc takových ponurých až mysteriozních sci-fi Bček! Atmosféra,která by se dala krájet. Perfektní efekty,masky. Prostě kultovka své doby!
Letní tábor hrůzy (1983)
Strašně milé překvapení! Slashery nemusím,ale tohle byla pecka. Závěrečná scéna z mé paměti jen tak nevymizí!!! Nebud blb a dej tomu šanci ;)
Zo záhrobia (1986)
Klenot mezi klenoty. Atmosféra,masky,efekty,postavy..." From Beyond Fcking Rocks!!! "
Vlčí bouda (1986)
Za mě jednoznačně jeden z nejzásadnějších českých hororů,který kdy vznikl. Nenápadný,syrový,psychologický snímek,který si zašlouží určitě větší hodnocení.
Re-Animátor (1985)
"Oh my gosh" Tohle je masterpiece jako blázen. Strašně skvělé efekty,masky,kostýmy. Vtipně a atmosfericky nadupané Gore Bčko jak má být!
Gremlins (1984)
Vánoční Bčková klasa! Tohle je nezapomenutelná kultovka,jejíž atmosféru málo co překoná. Smekám Dante.
Clyde (1991) (seriál)
Supermaxová klasika všech klasik! Retro pecka,která si zaslouží čestné místo v síni slávy 90'!!
Návštevníci 3: Revolúcia (2016)
" What the f ... "
The Grand Tour (2016) (relácia)
Jedním slovem... "umělé" ...