Posledné recenzie (209)
Yellowjackets - Season 2 (2023) (séria)
Za mě je druhá série ještě lepší než první. Přijde mi, že první právě krásně pomalu a rozvážně připravovala půdu pro druhou sérii, kde už se opravdu začnou dít ty očekávaný zvrácenosti. Hodnocení a některý komentáře tady prostě jednoduše nechápu.
50 kroků k sebevraždě (2020)
Toto nebyl dobrej nápad si pustit, když potřebuju jít brzo spát. Už několik minut čumím do zdi a snažím se to nějak rozdýchat. Asi nemám moc slov, jak tohle popsat. Úžasnej a zároveň nejdepresivnější film, co jsem kdy viděl.
Temné léto - Série 1 (2019) (séria)
Pokud chcete vidět, jak přežívají apokalypsu lidé s IQ 55, pak je seriál přímo pro vás. Marně jsem hledal nějakou nadsázku, takže předpokládám, že to chování postav tvůrci mysleli vážně, a to je vyloženě urážka diváka. Já toho zvládnu hodně, ale tohle fakt ne. Je to poprvé, co hodnotím, bez kompletního zhlédnutí, ale tohle si to fakt zaslouží.