Recenzie (1 385)
96 hodín (2008)
Až neuvěřitelně realisticky natočený film. Holka měla štěstí, že je její táta bývalý agent tajné služby jinak by měla, jako drtivá většina podobných případů, smůlu... Film na mě působil opravdu až děsivě pravdivě. Od začátku do konce jsem napětím ani nedýchala. Filmovovou matku nezletilé dcery, co odletěla do Paříže, jsem měla chuť vyliskat zato, že ji tak nezodpovědně pustila na výlet přes půl světa a ještě se madam tvářila uraženě, když se to tátovi nelíbilo ... todlencto snad nemůže udělat žádná normální máma. Jinak doporučuji!
Návštevníci 2: V chodbách času (1998)
Tento film si mě jako diváka získal jen kvůli hereckému umění Jeana Rena a Chistiana Claviera. Ikdyž děj o ničem, díky těm dvěma dávám filmu své čtyři hvězdičky. Prvnímu dílu se to nemůže rovnat samozřejmě.
Návštevníci (1993)
Jean Reno patří k mým oblíbencům, je pro mne skvostným zážitkem pozorovat jeho herecké umění. Děj filmu a omáčka kolem toho - no dobrý - ale vtipným hláškám udatného rytíře Godefroya a jeho sluhy Jacquouilleho se ráda zasměju znovu a znovu :-)
Krotitelia duchov (1984)
Film hodnotím plným počtem bodů, protože si pamatuju jak mě kdysi jako malou cácorku pobavil. Líbil se mi příběh, děj, napětí a samozřejmě i hudba :-)
Drž hubu! (2003)
Jean Reno je pro mne Pan herec, který vynikajícím způsobem ztvární jak komediální tak i dramatické role. A pan Depardieu je prostě vynikající komik. Tento film se mi moc líbil, vtipným dialogům a scénám jsem se smála hooodně často :-)
Forrest Gump (1994)
Úplně ze všeho nejvíc nejlepší film s Tomem Hanksem ;-) Nádherný příběh, prostě dokonalý film!
Cesta do hlubin študákovy duše (1939)
Filmy pro pamětníky s panem Peškem, Marvanem a mým oblíbencem panem Plachtou si zaručují mou účast u televize. Tento film je nejen o vytříbeném humoru, ale i o tom, jak si žáci uvědomí, že jejich učitel je má rád a chce pro ně jen to nejlepší. Líbí se mi ta solidarita a chtít pomoci. Pokaždé, když ho vidím, tak mám ke konci slzy na krajíčku jak mě to dojímá :-)
Maska (1994)
Své tři hvězdičky dávám neskutečnému a vynikajícímu hereckému umění Jima Carreyho. Jinak děj filmu je o ničem
Doba ľadová (2002)
Určitě tomuto filmu patří mých pět hvězdiček. Je to krásné ztvárnění přátelství mezi různými druhy zvířat. Líbí se mi vtipné dialogy, animace prostě všechno. Veverka a Sid jsou bezkonkurenčně nejlepší!!! :-) Nasmála jsem se dosytosti
Madagaskar (2005)
Jeden z těch krásných animovaných příběhů nejen pro děti. Bavili jsme se u něho celá rodina. Vtipné dialogy, animace - prostě všechno super :-)