Recenzie (422)
Bohovia Egypta (2016)
Bohové nudy... když si odmyslím hrozné dialogy, špatné efekty, omezený příběh a filmové klíše kam se podívám tak... tak nezůstane nic. Ale pořád to bylo strávitelnější než jakýkoli díl Ordinace v Růžové zahradě.
Sprisahanie (1997)
Kde má Gibson oscara za tuto roli?
Odkaz vo fľaši (2016)
Kvalitou to rozhodně nezaostává za svými předchůdci, ale chybí mi více ze života hlavních postav, nějaká dohra, která by nám řekla "a jak to bylo dál." Ostatně to nenabízel žádný z předchozích filmů a celé sérii to trošičku ubírá. Je to 3x to samé, s jinými padouchy... Spoiler: Navíc divák nemá nikdy pocit zadostiučinění. Záporáci jsou vždy zlo samotné a je s nimi rychle skoncováno, zaslouží si bolestivější smrt než utopení pod vodou nebo umlácení tyčí z jedničky (přežil, nebo ne? Ani nevíme...)
Zabijaci (2014)
Další solidní kriminální snímek. Bohužel, způsob vyprávění je trochu odlišný od Ženy v kleci, vrah je odhalen během prvních pár minut, nastává schéma klasických klišé a detektivka se rázem promění v příběh o pomstě, kde hlavní postavy nemají tak velkou váhu, aby mohly něco zásadně ovlivnit a jako loutky jsou posílány z průseru do průseru... Delší stopáž filmu (narozdíl od Ženy v kleci) spíše uškodila.
Žena v klietke (2013)
Velmi sympatická ústřední dvojce po herecké stránce. Solidní detektivka, která nijak nepřekvapí, ale rozhodně si ji užijete.
Vlak do Pusanu (2016)
S napětím hltáte každou minutu a doufáte, že ten film jen tak neskončí...
Americká krása (1999)
Ne jenom Americká krása, především krásný film plný sociálního poselství a sebeuvědomění...
Jack Reacher: Nevracaj sa (2016)
Ucházející akční sekvence, ale logika postav? Odkud vzali všechny ty náhodné informace? Dedukce? Ne, jen špatný scénář...
Pošli to ďalej (2000)
Úchvatný film...
Zbav nás zlého (2014)
Atmosférický horor, který mě málem donutil rozsvítit lampičku...