Recenzie (214)
Únos (2012)
Zaujímavý dánsky počin, dobre zahrané, napätie.....som zvedavý čo prinesie Captain Phillips........
V zajatí démonov (2013)
Horor, z každého rožka troška....ľakačky boli naozaj vydarené, atmosféra a samozrejme vynikajúca Vera Farmiga.......
Home Sweet Home (2013)
Mohol to byť príjemný romantický večer, ale šerif sa rozhodol, že si splní svoj sado-maso sen (aj profilovku na facebook urobil). Čakal som viacej krvi a tá spomalená kamera ma neskutočne vytáčala....
Aideul... (2011)
Trojhviezdičkový námet a príbeh (podľa skutočnej udalosti)....inak herecké výkony u kórejcov nehodnotím (nepozerateľné)...
Entity (2012)
Nebolo až také zlé. Samozrejme je to už stokrát opakované klišé, partia maniakov v opustenej budove a potom bububu. Atmosféra bola....na zlepšenie zážitku som to pozeral v noci, odporúčam....
Pod kupolou (2013) (seriál)
Začalo to celkom dobre, postavy fajn....uvidíme čo z toho bude.....
Zpráva o Europě (2013)
Nulové efekty, nezaujímavé, nudné....sci-fi? thriller?
Rýchlo a zbesilo 6 (2013)
Ride or Die...výborný soundtrack.....
Evil Dead (2013)
Nezabudnuteľné efekty, masaker, atmosféra, brutálne, divoké divadlo pri ktorom som sedel 91 minút a ani sa nepohol a krvavý dážď na konci krása......
Scary Movie 5 (2013)
Fekal humor, ale nasmial som sa.....