Recenzie (214)
Zneužitá (2010)
Asi by som to skôr kategorizoval ako dráma a nie ako thriller....dobré vykreslenie pocitov dievčaťa, nepochopenie od rodičov, pre mňa nadpriemerné.
Underworld: Prebudenie (2012)
Dosť krátke na môj vkus....málo dialógov...ale akčných scén požehnane...
8213: Dům hrůz (2010)
Práveže mám rád takýto štýl hororov, ale tento bol na mňa fakt nudný bolo tam pár svetlých momentov (prepichnutie prsníka tej veštici:P) ale inak nič....
Teenage Dirtbag (2009)
Dvaja stredoškoláci si píšu odkazy cez zošit a pomocou básničiek na hodine kreatívneho písania......
Bright Falls (2010) (seriál)
Po zhliadnutí mám strašne veľa otázok, atmosféra vynikajúca, mysteriózny nádych už sa teším na hru....
Surfistka (2011)
Naozaj výborné, herci príjemní, obdivujem vytrvalosť toho dievčaťa že sa nevzdala.
Smrt cyklisty (1955)
Ocenenie: FF Cannes - cena FIPRESCI
Hugo a jeho veľký objav (2011)
Zlaté glóby - režie; nominace: film (drama), hudba
Pevnosť Boyard (1990) (relácia)
Najlepšia súťaž, zábavné...už od malička na tom fičím....
Dokonalý trik (2006)
Naozaj som nevedel čo je pravda a čo ilúzia.....