Obľúbené filmy (9)
Nedotknuteľní (2011)
Uplne vynikajúca komédia pri ktorej som sa bavil celých 108 minút. Dojemné a vtipné zároveň.
Green Book (2018)
Sám doma (1990)
God of War: Raising Kratos (2019)
Pelíšky (1999)
Divoký Django (2012)
Výborný western.....výborný Foxx....výborný Waltz....výborné dialógy....TOP!
Dokonalý trik (2006)
Naozaj som nevedel čo je pravda a čo ilúzia.....