Recenzie (94)
American Horror Story - Murder House (2011) (séria)
1. séria - 95% / paráda 2. séria - 95% / paráda 3. séria - 30% / strašné
La casa del fin de los tiempos (2013)
Ja dávam za 5... Pre mňa parádny Venezuelský filmík. Zápletka na moje prekvapenie vynikajúca a dokonca mi nevadilo, že tam neboli hektolitre krvy ako riccimu :)
Penny Dreadful (2014) (seriál)
Výborný seriálik presne podla môjho gusta...A Eva Green dokonca ukázala cecky a nie raz :)
Plivu na váš hrob 2 (2013)
I Spit on Your Grave z roku 2010 bol fakt pipiči, ale toto? B-éčko jak vyšité...Pre mňa osobne sklamanie čakal som omoc viac...
Slzy Gazy (2010)
Jeden z najlepších dokumentov, čo som videl v poslednom čase... Samozrejme nájdu sa aj židovsko/americký riťolezci, ktorý dajú tomuto dokumentu odpad, napr : Mallinali ! Taký vypatlanci nikdy neuznajú, že Izreal a USA je najväčšia zloba tohto sveta...
Bratstvo neohrozených (2001) (seriál)
Výborný vojnový seriál, ktorý môže niektorými svojimi dielmy konkurovať celovečerným filmom...
Volajú ma Earl (2005) (seriál)
Jebot !!!
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Výborný seriálik...Po dlhej dobe konečne seriál ako ušitý pre mňa...
Špeciálna jednotka (2011)
Filmovo celko ujde, ale nezniesol som trapný výkrik do tmy, čo predvádzal celý film a to - že USA sú tý dobrý, čo hlásajú dobro po celom svete a každý moslim je zlý terorista...fuj
August Underground's Penance (2007)
Ako fanúšik hororov všetkých žánrov musím napísať iba jediné a to všetky tri diely od Vogela nestoja ani za námahu si to pozrieť! Trapný fake na ktorý nemám potrebu pozerať!