Obľúbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Jeden z najlepších filmov a nechápem hodnotenie takých jedincov, ako je napríklad Chupacabre, ktorý ohodnotil film 1 hviezdou...Asi tam bolo málo litrov krvy !
Posledný Mohykán (1992)
Pre mňa osobne jednoznačne jeden z najlepší filmov, ktoré som videl...Mám slabosť pre indiánske filmy a v tomto filme som si našiel všetko čo som chcel, akciu, skvelý príbeh, dobrý herci, jeden z najlepších soundtrackov, proste všetko na 100%. Film ktorý je právom v mojej TOP 10 a preto nemôžem dať nič iné ako 5+.
Amélia z Montmartru (2001)
Kokaín (2001)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Počiatok (2010)
Uvnitř (2007)
Francúzi sa pekne ukázali, v poslednej dobe ma naozaj presvedčili, že horory naozaj vedia...Dusná atmosféra, krvavá hostina ako sa patrí...Hlavné dve postavy sa páčili, hlavne Béatrice Dalle bola naozaj skvelá, už sa na nu teším čo predvedie v Livide...
Poklad na Striebornom jazere (1962)
Akatahú pokaimu - za 5!
Legenda o zlatej perle (1987)
Keď som videl tento filmík asi tak 15 rokov dozadu, tak som bol s neho nadšený...Z nostalgie dávam 4, ale myslím si že aj zaslúžene...