Posledné recenzie (19)
Shark Season (2020)
No..videl jsem uz asi vsechno,ale toto je panecku takova picovina...
Národ Z (2014) (seriál)
První série dobré,ale dál totální přešlap,v polovině druhé(s velkou trpělivostí)jsem vypnul. Ty dvě hvězdy za snahu...
Zabitie posvätného jeleňa (2017)
No..., zahráno asi dobře, ale jinak jsem takovou πčovinu dlouho neviděl...