Recenzie (28)
Černobyľské denníky (2012)
Pomalu se rozbihajici dej s par povedenyma scenkama kde se clovek muze i leknout, nicmene konec mne zklamal.
Grave Encounters (2011)
az na dosti nepovedeny zaber s "temnyma rukama" je film podle me velice povedeny, a jeste konec je takovy spise prumerny... jinak si myslim ze 4h urcite zaslouzi
Matrix (1999)
Zpracovani toho co je a neni realita je na nejlepsi urovni..... wachowsti se rozhodne s Matrixem vysvihli na spicku reziserskeho kopce.
Shrek (2001)
Zabavny zeleny zlobr a otravny oslik na ceste za dobrodruzstvim.... zabavne vtipne, rozhodne me nemrzel cas straveny u shreka
Shrek 2 (2004)
Nejlepsi dil shreka, zde meli scenaristi ukoncit svou pout.
Shrek Tretí (2007)
Nebyt tohoto dilu tak jsem o nic neprisel.
Shrek: Zvonec a koniec (2010)
shrek je jako vino.... casem zraje, bohuzel pro mne po 2.dile prezral a zkysl
Super strední (2005)
download -> play -> shift + delete -> o 102min zivota mene
Deuce Bigalow: Európsky gigolo (2005)
stejne jako jednicka, vtipne i zabavne.... ale dvakrat bych se na tenhle film nedival
Deuce Bigalow: Dobrý striptér (1999)
Rob v dalsi beckove komedii, stoji za podivani.... ale pouze jednou