Posledné recenzie (178)
Jeden den (2024) (seriál)
Romanticke veci az tak nemusim, ale pustam si ich vzdy na oddych mojej mysle od vsetkych tych desivych hororov, thrillerov a krimi ktorymi ju neustale zaplnam :D potom mi to dobre padne a mozem sa zas vrhnut do tych vsetkych hrôz znova. Tento serial (film som nevidela, knihu necitala) sa mi pacil, bol citlivy, uveritelny, horko-sladky. Mohol byt menej roztahany, ale bavilo ma pozerat ako si ustredna dvojica prechadzala roznymi zivotnymi obdobiami spolu-odseba a vzdy si k sebe nasli cestu, vzdy sa mali radi…ale… Vela z toho co som tu videla som sama zazila ci zazivam a tak ma to dost rozbilo, pretoze som nevedela vobec o com to bude. Absolutne som nemala problem sa vzit do danych situacii a na konci som sa neubranila slzam. Este par dni po pozreti to vo mne rezonovalo. Keby som vedela, co to so mnou urobi asi si to radsej nepozriem, nie preto, ze je to mega dobre ci zle, ale preto co sa dialo a deje v mojom zivote.
Sobík (2024) (seriál)
Nepáčilo sa mi to, príliš dlhé a spravániu hlavnej postavy nerozumiem, proste snažím sa, ale nedá sa. Extrémne prehnané az neuveriteľné. Rozoberajú sa tam naozaj ťažké zivotné situácie do ktorých sa hlavná postava dostala - a že sa správal ako chuj a mohol tomu zabrániť (aspon z časti minimálne) je druhá vec….miestami ma to nudilo a dopozerala som to uz takmer nasilu. Slabé 2*
Baghead (2023)
Konecne lepsi horor, velmi pozeratelny s dobrym pribehom ktory ma atmosferu, dobre herecke vykony ci hudbu a peknu kameru. (Podobne na styl talk to me, tak ak sa vam pacil, bude sa aj toto) a oplatilo by sa ist na to do kina, sklamani by ste neboli.