Recenzie (200)
Výplata (2003)
čekal jsem mín ale byl jsem velice nadšenej s celého děje filmu.
Sám doma 2: Stratený v New Yorku (1992)
Klasika na dlouho domu pro celou rodinu!!!
Vojna Roseovcov (1989)
To nechci nikdy zažít doma.............
Protivné baby 2 (2011) (TV film)
Jen to zkazily jednička byla krutá zábavná srandovní mělo to akt a tohle nudné divné a vlastně celé nahovno hvězda jen za Nicol Gale Anderson.
Barbar Conan (1982)
Nejsvalnatější barbar co sem viděl :-D A ještě lepší jak dá pecku tomu velblouduvy no to je moc:-D
Sirota (2009)
Neuvěřitelně podaný příběh o napětí tajemství a podezírání.Myslím že nikdo neodhadl co se sto vyklube a nakonec taková pecka..........
Maverick (1994)
Také žánry moc nemusím ale tohle mě pěkně posadilo na zadek.
Anakonda 3: Nová hrozba (2008) (TV film)
Jednu hvězdu dávám jen za to že tam teklo tolik krve.Jinak totální sračka hnus nevkus
Walking Dead (2010) (seriál)
Byl bych pro kdyby to klidně mělo dílů ja Tak jde čas
Múzeum voskových figurín (2005)
Lidi nemají vkus tohle si zaslouží aspoň 73%.Děj naprosto parádní obsazení herců taky dává sílu a akce jsou skvěle provedené a některé pěkně nechutné.