Recenzie (185)
610 metrů nad zemí (2022)
Jednoduche, ale fakt efektne!
Zlatokopky (2019)
Film, ktory dosahuje kvality hudby Jlo. Asi pisala aj scenar.
Nákaza z hlbín (2019)
Cakal som viac napätia, ale aj tak to fajn odsypalo. Nastastie film nebol zbytocne natahovany.
Čierny telefón (2021)
Tolko nezmyslov a zbytocne nadavajucich deti. Mlaticky len, aby tam boli ehm.. mlaticky.
Počkaj ma v parku (1989) (TV film)
Toto prevedenie vypoveda mnohe o nas Slovakoch.
Prehistorická planeta (2022) (seriál)
v galerii ani jedna fotka z dokumentu, ale 9 stran ksichtov uff
Serenity: Ticho pred búrkou (2019)
Tak toto som nevladal dopozerat.
Morbius (2022)
Odisiel som z kina.
Moonfall (2022)
Emmerich sa prekonal! Najdebilnejsi kinofilm aky som videl. Mal by byt v ucebniciach ako odstrasujuci priklad.
Blade Runner: Black Lotus - City of Angels (2021) (epizóda)
Scenár, dialógy na úrovni vyspelého troglodyta.