Recenzie (89)
Kutil Manny (2006) (seriál)
Děsivé absurdní zpracování.
Pokémon (1997) (seriál)
Snad nejšílenější pohádka a nevyslovitelná jména některých Pokémonů jsou na tom výstřední a boží. S Pokémony jsem vyrůstala! :)
Valentín (2010)
Americká verze Lásky nebeské, ze špetkou slavných hvězd, naplněná americkým humorem a posypaná roztomiloučkým americkým cukříčkem. Jako vždy zakončená dlouhým polibkem.
Strašidelný dom (2003)
Patří to k těm povedenějším filmům Eddieho Murphyho, ale i přesto to bylo slabé. Avšak musím pochválit jak opravdově vypadaly kostry :) Grafika tedy povedená, ale jinak naprosto obvyklá béčková rodinná komedie.
Piráti z Karibiku: V neznámych vodách (2011)
První díl úžasný, pokračování horší a horší, jak už to u těchto kasovních trháků bývá...
Láska nebeská (2003)
Moc milý film, který nesmí chybět během vánočních svátků.
Pripútajte sa, prosím! (1980)
Přehnaná parodie, která buďto urazí, nebo si ji zamilujete.. Jiná možnost není.
Sám doma 4: Chceme náš dom späť! (2002) (TV film)
Sám doma...od prvního dílu až po tento jsem čekala, že se něco zlepší. Možná díl první, na ten se dá podívat na celý, ale tohle už je vážně moc. Nuda a nic než nuda!
James Bond: Quantum of Solace (2008)
Tohle se možná tváří jako typická bondovka, ale Craig do role drsné elegance nesedí. Film sám o sobě v pohodě. Film jako bondovka - bída.