Recenzie (89)
Jednotka samovrahov (2016)
Nezaujala mne jak zápletka, tak ani potencinální humor. Nejvtipnější scény s Harley nám byly prozrazeny již v trailerech a dalších se ani nedočkáme. Jednu hvězdu za Harley, jelikož je přece jen originální postavou a druhou za Willa Smitha. Jared Leto jako Joker taky celkem zklamal a oko nepotěšila ani podivně se vlnící čarodějnice Cara.
Pokoj (2003)
Nepovažovala jsem se za milovníka nepovedených snímků, ale nyní už jím stoprocentně jsem. Jednak jsem si uvědomila, jak málo si vážím dobrých filmů, ale také jak si lze velice špatný film skvěle užít! Trošku mne mrzí, že to snad Tommy Wiseau myslel opravdu vážně. (Aneb když jsou zajímavosti o filmu zajímavější, než celý film..) I did not hit her. It´s not true! It´s bullshit! I did noooot. Oh hi Mark.
Single Man (2009)
Smutné a depresivní, ale krásné. Z jediné veselejší části s Julianne Moore: "Mám dobrou náladu, už jsem učinila dvě novoroční předsevzetí. To první je, že už ani slovo o mých exmanželech a dětech, kterým jsem volná... A to druhé?.... Druhé co? Aha, předsevzetí...budu víc kouřit a pít a na vše kašlat."
Anna Karenina (1967)
Byla chyba, že jsem jako první viděla Annu Kareninu (2012) z Keirou Knightley, protože mě toto už nemělo čím ohromit. Nejvíc mne zaujaly asi poslední 4 minuty z celého filmu. Což z celkových 145 je víc než málo. Ale Taťjana Samojlova se snažila, to zas jo.
Upír Nosferatu (1922)
Na svou dobu skvělé. Navíc miluju upíry a tohle je jejich pravý počátek.
Jonesovci (2009)
Třetí hvězda protože miluju Maldra.
Persepolis (2007)
Skvělé zpracování smutné reality. Komiks rozhodně stojí za přečtení pro ty, kdo se chtějí dozvědět více detailů. Film dokonale vystihl míru nadsázky, snad ještě mu i špetku vtipu přidal.
Akty X (1993) (seriál)
The truth is out there.
Samsara (2011)
Ohromující a tísnivé.
Věřte nevěřte - Dálková světla / Magic Mightyman / Student / Čmáranice / Count Mystery (1998) (epizóda)
Jediný díl od začátku seriálu, kde jsem uhodla všechny fakta a fikce. Jůhů