Posledné recenzie (89)
Einstein - Případy nesnesitelného génia (2020) (seriál)
Náhodou to nebylo tak hrozné. Na Kotka se dalo dívat, i když se rádoby vtipné situace pak už dost opakovaly, ale souhlasím s názorem, že s Polívkovou jim to funguje překvapivě dobře. Nejspíš nebudu mít potřebu dívat se na seriál ještě někdy znova, ale pokud vyjde další řada, na tu se ráda podívám.
Poklad z půdy (2018) (relácia)
Milá podívaná s vtipnými a charismatickými starožitníky. O sto procent lepší, než žvásty lobotomů z Mistrů zastavárny.
She-Hulk: Neuveriteľná právnička (2022) (seriál)
Komunikace s divákem je vždy a všude extrémně rušivý element. Poslední díl první řady ale tenhle nešvar zase posunul o úroveň výš, kde se hranice realita-plátno stírají téměř úplně. A vlastně proč ne. Je to originální.