Recenzie (1 382)
Šikula a šikulkové (2001) (seriál)
Oničom ale možno sa mi sem tam nadvihol kútik úst ale možno to bol tik neviem.
Pucca (2006) (seriál)
Veľmi poučný animák pre nezletilé! Ak moc beháte za chalanom nebude vás chcieť.
Nezkrotná Lucía (2004) (seriál)
Ona nepozná minulosť svojej rodiny?! Ty brďo to je úplne niečo nové!
Skaza zámku Herm (2007)
Nesympatické postavy a neskutočná nuda. A neuveríte! Išlo tam o pomstu.
Yago (2001) (seriál)
Pako, div džungle.
Rosalinda (1981) (seriál)
Prsolinda proste patrí do koša.
Záhada Anubisova domu (2011) (seriál)
Ani sa nečudujem, že je tu tak málo hodnotení múdry človek sa tomu vyvaroval na základe reklamy.
Čarodejnice (1998) (seriál)
Dokelu tak toto som tak žrala a kvôli tomuto som si zničila najúžasnejšiu knihu rozprávok aby som mala knihu tieňov?!
Sheena (2000) (seriál)
Aspoň, že pekne vyzerala.
Ten chlapec je postrach (1990)
Pekný príklad pre deti ako si vycvičiť otca, ktorý nevie dobre vytrieskať nespratné decko.