Recenzie (940)
Hitler: Vzostup zla (2003) (TV film)
Oproti Pádu Třetí říše mnohem horší film, který si jen snaží hrát na rekonstrukci Hitlerova vzestupu k moci. Výběr Roberta Carlyla byl špatný, snažil se přehrávat, nedokážu se s ním ztotožnit jako s Hitlerem. Kdyby dali Jimu Carrymu knírek, tak by ho ztvárnil věrohodněji...
Jedna ruka netleská (2003)
Macháček je možná dobrej herec, ale na scénařinu se měl vykašlat, aby to nedopadlo jako v tomto případě. Jedna hvězdička je za "milostnou scénu" Ivana Trojana a druhá za Ivana Trojana jako Hitlera.
Horem pádem (2004)
Hřebejk potvrdil sestupnou tendenci. Jedině scénka s Liškou zavřeným ve vězení byla dobrá, to je ale žalostně málo!
Dawsonov svet (1998) (seriál)
"Ale Dawsone, už spolu nemůžeme spát v jedný posteli, dospíváme, rostou nám chlupy, tam kde dřív nebyly" :-)
Ulica (2005) (seriál)
Nebojte, Nova má smlouvu na tuto sračku pro začátek na 12 let a pak pro velký úspěch exhumujou Radka Brzobohatýho a pojedou do roku 2050.
Pobrežná hliadka (1989) (seriál)
Jediné co se dalo hlídkovat byla Pamela Kozarson.
Freonový duch (1990)
Zajímavý film pro děti, pamatuji se, že ho shodou okolností dávali ten den, dokonce i přesně v tu dobu, kdy Vlastimil Brodský spáchal sebevraždu.
8 žien (2002)
Někde jsem četl, že 8 žen je detektivka jako vystřižená z Agathy Christie. Něco na tom je ...
Podsvětí ve fraku (1933)
Na svou dobu poměrně slušná komedie, dnes se však ztratí v průměru. Začátek se neuvěřitelně táhne a když už to vypadá na zajímavou taškařici, tak se všechny vtipné motivy přeruší. Zasmál jsem se asi dvakrát, takže celkově to dá tak na 65%.
13. komnata - 13. komnata Daniela Landy (2006) (epizóda)
"Já nic, já muzikant, když sem řval černý huby, byl jsem pomatenej, tak proč s tím vlastně dneska ještě otravujete?"