Recenzie (45)
UFC 275: Teixeira vs. Procházka (2022) (relácia)
Je to doma! První český šampion v UFC! BJP //\\
Jiří Procházka: Cesta bojovníka (2022)
Český GOAT a brzy i světový! BJP
Matky (2021)
Vyhoďte zvukaře!
Daredevil - Sedm minut v ráji (2016) (epizóda)
Wooooow!
Česko Slovensko má talent 9 (2021) (relácia)
Rom, cizinec nebo dítě = zaručený postup. Trapný moderátoři. Mórová a Prachař to trochu zachraňují.
Zaklínač: Vlčí sen (2021)
Jako velký fanoušek zaklínače jsem samozřejmě trochu zaujatý, takže samozřejmě tomu dám o hvězdu víc než by si to možná zasloužilo, ale moje očekávání to naplnilo. Z příběhů šlo samozřejmě vyždímat trochu víc a to propojení s východním anime je takové zvláštní.
Captain Marvel (2019)
První půl hodinu mě to hodně nutilo spát, ale pak už se to hezky rozjede a až víceméně do konce z toho je pěkná akce doplněná o pár easter eggů a vtipných momentů. Nečekal jsem od toho žádný zázrak, ale nakonec mě to příjemně překvapilo.
The Grand Tour - Lochdown (2021) (epizóda)
Na to jaké opatření v té době pro natáčení museli panovat, tak se to i vcelku povedlo i když všichni víme, že tomu něco chybělo k dokonalosti. Nebo to je možná jen tom pošmůrným skotskem?
Mŕtvi neumierajú (2019)
Bohužel vzhledem k tomu bohatému hereckému obsazení jsem čekal víc. Začátek se táhne jak lejno a časem zjistíte, že vlastně celý film se táhne pomalým flegmatickým tempem. Zombie jsou fajn, aspoň jsou trochu jiný než jsme poslední dobou zvyklý (runneři), ale prostě příběhově slabota. Tohle bych vymyslel za půl hodiny na zachodě. Mrzí mě to.
Thor: Ragnarok (2017)
Po stránce komedie fakt pecka, nebo aspoň já tento humor můžu. Celé to ale kazí zaporáci ze čtvrté cenové, kteří jsou fakt trapný a od takového filmu by jste nejspíš čekali trochu víc. Zbytečně nadhodnocený.