Recenzie (68)
Hranica (2022) (seriál)
Sranica
Super karaoke (2017) (relácia)
super kokotina
Všetko čo mám rád (2017) (relácia)
Hviezdička za Kandráčovcov, drísty hostí ma nezaujímajú, trapošiny trepú.
Krvavé zjavenie (2016)
Kriste Keanu, na čo si sa takejto kravine upísal, tomuto filmu sa oblúkom vyhnite !
Naši (2016) (seriál)
Čo je toto za sračku ? Kde v riti je ten humor ? Nudná capovina.
Grizly (2015)
Medveď s ozvučením Tyrannosaura, mal som dosť.
Nesmrteľný (2015)
Boha, mňa to nebavilo. Slabé, uťahané, otravná N.Martinez, Limitless mi prišlo ďaleko viac prepracovanejšie.
Ostrov dinosaurů (2014)
* za krásne farebné dinosaury, ináč film je strašná blbosť až ma hlava rozbolela.
Britney Spears feat. Iggy Azalea: Pretty Girls (2015) (hudobný videoklip)
Tu je hranica najhoršieho pekla :D do 2003 sa tie songy dali počúvať, potom sú už len zlátaniny ...
Extinction (2014)
Ďalšia rozstrasená kamera, kde sa hodinu nič nedeje a ani potom to nie je žiadna sláva. Skôr je to smiešna prkotina s gumákom, ktorý naháňa hrôzu ako sliepky u nás na dvore :D Je to dlhé, nudné, nahovno. A ten plagát je smiešny, keď to idú porovnávať s Jurassic World.