Obľúbené filmy (10)
Jurský park (1993)
Votrelec (1979)
Votrelec odštartoval etapu hororov s mimozemskou tématikou či sci-fi, je to dielo, ktoré má čo ponúknuť či už napätie, efekty, hudbu alebo milého Votrelca s kyselinou namiesto krvi. Je to kvalitka, na ktorú sa nezabudlo.
Terminátor (1984)
Matrix (1999)
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
Samozrejme komplet trilógia za 300%.
Big Lebowski (1998)
Nehanební bastardi (2009)
Temný rytier (2008)
REC (2007)
Mucha (1986)
Čo sa stane, keď sa nechtiac teleportujete aj s muchou? Mucha je môj obľúbený kúsok, ktorý využíva dokonalé efekty, herecké obsadenie aj napätie. Je to film, na ktorý sa taktiež nezabúda pre svoju logickosť a veľkoleposť.