Posledné recenzie (139)
Interstate (2002)
Nepříjemně vlezlá údajně oddychovka, která mně vyloženě dusila především zezačátku, přestože to po půlce už celkem šlo, dokoukával jsem to i přesto že venku pršelo s velkým sebezapřením. Oddychovky tohoto typu prostě nejsou a nebudou můj styl
Wrestler (2008)
Tomuhle filmu jsem se nevím proč, docela dlouho bránil. A potom co jsem viděl někde Marisu Tomei, řek sem si že to skusím. Wrestling není mojí oblíbenou zábavou a vlastně mně vůbec nezajímá, ale bylo to úplně jedno, protože o něj zas tak nešlo. Šlo o příběh stárnoucí hvězdy, která o leccos přišla, ví že se blíží konec, a smiřuje se s novou realitou.
Vôňa cibule (1975)
Cibule je má nejoblíbenější zelenina a tenhle film mně v tom pouze utvrdil. Hodí se do guláše, do polévky, do filmu, do všeho. Možná to nemá přespříliš objevnej námět a téma, nebo je to pro vás jen špageti western, ale je nutné uznat že tenhle film je výborný a originální.