Recenzie (1 829)
Bodyguard na volné noze (2023)
Do přepadeni konvoje dobrý,ale potom,jako by někdo dostal prknem do hlavy a jede to dolů,jako turisti ze Sněžky.Hledal jsem něco ftipného a mimo slova Hulk asi nic a po honičce na koních,už jsem jen nevěřícně,koulel očima.Stupidně hloupé a nezábavné béčko,vlastně vám tam ironicky příjde,ůplně všechno směšné.
Girl with a Gun (2022)
Úplně nezáživný příběh,kdy holce zabijou rodiče a ona se msti. Rozhodně to není akční, protože až na to,že se tam párkrát vystřelí tak tam žádná akce není.Když tuhle záležitost vynecháte,rozhodně o nic nepřijdete.
Rumah Dara (2009)
Asíjský gore slasher,který byl směšně stupidní,bez žádného nápadu.Krev tam byla a hodně,ale mě byli všichni úplně lhostejní,pro skalní fanoušky,to bude asi lahůdka,ale u mě,i když mám slashery rád,tak to až na pár scén,ničím nezabralo.
Odpočívat v pokoji (2024)
Vúbec ničím mě to neuchvátilo a ten konec byl taky divně nedotažený.
Sicílsky klan (1969)
Slušná krimi gangsterka,s velkými hvězdami a skvělou hudbou.Samozřejmně s odstupem času,je to trošku jiné,ale i tak to špatné nebylo.
Anaconda (2024)
Očekával jsem nějakou nízkorozpočtovou sračku,ale tady jsem byl opravdu překvapený,jak dobrý vizuál to byl.
Murder City (2023)
Celkem koukatelná,nizkorozpočtová krimoška,která sice nenudí,ale rozhodně v ničem neoslní.
Sharktopus (2010) (TV film)
Pěkné lokace,kýble krve,žralok s chapadlama,si to štráduje po pláži.No bizár,jako blázen.To jste asi rozhodně ještě neviděli.Jedna je za nápad.
Hra doopravdy (2024)
Podprůměrný, hodně ohraný příběh, který rozhodně není akční,ani komedie a už vůbec ne thriller. Celé se to docela dalo až do doby,kdy se děj přestěhoval do baráku v lese, to už bylo úplně o ničem. Žádné wou,rozhodně nečekejte.
Tokyo Vice - Season 2 (2024) (séria)
I pokračování druhé série bylo slušné, takže zřejmě bude pokračovat i 3 série.