Recenzie (546)
Smrtonosná pasca: Opäť v akcii (2013)
Dobre je to prehnané. McClane prakticky skáče s baráku častejšie než ja chodím do roboty ale je to McClane. Pod 3* ísť nemôžem. A bavilo ma to ďaleko viac ako Taken 2.
Iron Man 3 (2013)
Akoby som to povedal slušne. Toto nieje Iron Man ale romantická vianočná komédia s Tony Starkom a recyklovaným stupidným CGI koncom z A-Teamu.
Jack, zabijak obrov (2013)
Bohužial pre mňa najhorší Singerov film aj keď sa to sice dá pozerať ale kvalita predchodzích filmov je predsa len o triedu vyššia.
Bez súcitu (2012)
Akože z tohoto filmu som mal pociť že Stallone zaplával do Segalovho bečkového teritóriá.
Štyridsiatka na krku (2012)
Takých 50%. Akože nazvať toto komédia je trocha prehnané. Síce tu bolo zopár slušných vtipov ale viac menej je to dráma ako komédia a ta minutáž je nenúnosná. Velké plus su mimirole mojich obľúbencov ako Marshall z HIMYM, Molly z Mike a Molly, John Lithgow a samozrejme Megan Fox.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Hobit postráda dej ale miesto deja je tu zato kopec akcie. Tá je v niektorých prípadoch dosť prepálená a niektoré scény priam bijú do oči nereálnosťou. Aj napriek týmto zádrhelom a zbytočne rozťahanej večere v úvode filmu som sa dobre bavil a to je podstatné.
Vychovávat Hope (2010) (seriál)
Pravá séria je celkom slušná ale v druhej sérii stráca seriál dych. A tretia už ani nehovorím.
Guys with Kids (2012) (seriál)
Nebudete sa pri tom síce válať na zemi od smiechu ale aj tak pobaví. Po 18 dieloch bol serial zrušený.
Jezinky a bezinky (1944)
Vynikajúca komédia. Grant v najlepšej forme.
Šaráda (1963)
Pre mňa nevhodné obsadenie. Grant mi nikdy v týchto rolách nesedel a to že tu ma 60 na krku a nabaluje 30 ročnu Hepburn mu 2x tiež nepomohlo. Pôvodne by som dal 4* ale ked som videl ten stupidný koniec v ktorom ukáže Grant kto vlastne je a že cely ten film je vlastne zbytočný tak aj 3* sa mi zdajú veľa. Napriek tomu ich dám lebo Gary a Audrey patria k mojim obľubencom.