Obľúbené seriály (10)
Dexter (2006)
Hviezdna brána (1997)
Mestečko South Park (1997)
Dva a pol chlapa (2003)
Hviezdna loď Galactica (2004)
Rodinná vojna (2005)
Velmi slušný sitcom na tieto časi. Kvalita jednotlivých časti sa drži na rovnakej urovni. Skvele vtipy, postavy ktoré si človek hned obluby a napadité scenáre. Proste super, len škoda že to má len 2 série.
Teória veľkého tresku (2007)
Griffinovci (1999)
Po zhliadnuti siedmych serii môžem len povedať že tento serial milujem. Každou seriou prichadzaju lepšie a lepšie časti. Pre mňa najlepši animovany sitcom. Som docela zvedavý čo s ním spravy česky dabing, kedže by mal bežať v roku 2009 v telke aj u nás.