Recenzie (306)
Vidím vás (2022) (seriál)
Binge materiál, kde máš Agátu Kristíii tak nějak na sterojdech, zasazenou do Ju ass of ej, kde všichni žijou ve svobodné společnosti, která je je svázaná tolika nepsanými pravidli a navzájem se s úsměvem nesnáší, že to vyjde nastejno s tou jedinou a nejlepší Korejou. Válka realiťáků, founís, divno-lidí a top-o-Karen v nejlepším světle!
Alica v krajine zázrakov (1951)
Říkal jsem si, sakra to je starý, ale netušil jsem jak. Ode dneška každý den mám důvod k oslavě nenarozenin.
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Vlastně jsem nevěděl jestli se mám smát, brečet nebo vyznávat rybí národ. To je tak špatný až je to dobrý.... nekoukat na to střízlivý!
Outlast (2023) (relácia)
Trochou drsnější Survivor. Pomalý rozjezd a napínavý konec, dramaturgie odvedla dobrou práci a ve výsledku něco, co se u nás dá zreplikovat stěží.
Noc v múzeu: Kahmunrah sa vracia (2022)
Není v v tom bipolární nebinarní reverse-rasistická trpaslice, takže to nebude pro dnešní lid cool, ale ušlo to, žádnej zázrak, ale pru*er to taky nebyl.
Poslední chlap (2011) (seriál)
Tim Allen je zpět a pořád to funguje.
Černý kotel (1985)
Znásilněný Pán prstenů. Na svou dobu asi dobrý a rozhodně je to atypická tvorba, ale každou druhou chvíli jsem si říkal, co to je sakra za guláš? To prostě vezmeš všechno co tě napadne, narves to do kotle (pun intended), zamichas a vznikne ti tohle? No ok, přeskakoval jsem to, abych se dostal na konec.
Z jiného těsta (2023)
Jsem si tak říkal - hele Eddie Murphy a Hill, to nemůže být tak špatný. Jak já jsem se mýlil 🙂
Spiknutí holčičích hoven (2022)
Celkem o h*vně...
Planéta pokladov (2002)
Spoj piráty, Elona Muska, kočkopsa a Disney. Dohromady sranda.