Recenzie (36)
COOLfeed (2018) (relácia)
Lepší než vypatlany reklamy.
Halloween: Vzkriesenie (2002)
To bylo tak blbý, ale bavilo :)
Dievča vo vlaku (2016)
Bohužel nenachazim ve filmu nic ani na jednu *. Takovy humbuk kolem takove blbosti, ktera byla předvídatelna uz od zacatku. Knihu bych si nekoupila natoz cetla a listek za to neutratila.
Americký chopper (2003) (relácia)
Motorky krasny, ale Paula sr. bych nejradsi zkopala do pr... Magor vsech magoru futral.
Štvorlístok v službách kráľa (2013)
Proc ty reklamy????? Ji ak hezka animace a mila pohadka.
Bethany (2017)
To byl prapodivny film. Nevim jaky na neho mam mit nazor.
Kniha křtěná krví (2010)
1*za Charismu, jinak Odpad a jediný horor byl se na to dívat.
Duše mrtvých (2012)
Omg to byla kra...na.Nabeh to melo bezvadny, ale zbytek...
Všetko najhoršie (2017)
Horor v žádném případě. Ale jako komediální thriller to nebylo špatné. Tak za ty tři, možná tři a půl hvězdičky.
Údajný vrah (2013)
Mne se to libilo, bylo to napinave, akorat ten konec mohli dotahnout, ten byl odflaknuty. Caspera V.D. vidim vzdy rada :-)