Recenzie (1 349)
Križiak v džínsoch (2006)
Příjemný rodinný film. Hlavní hrdina byl drobátko toporný, děj drobet nepropracovaný, ale koukat se na to dalo. Pro děti to může být dobrá zábava.
Vojna a.s. (2008)
Docela jsem se na to těšil, ale výsledek mě zklamal. Komedie mám rád, většinu zúčastněných herců také, ale jako celek film nezafungoval. To je bohužel tak za lepší dvě hvězdy.
Hudson Hawk (1991)
Místy trochu nepřehledná, ale zábavná komedie. Akce byla dobrá, gagy zábavné, zkrátka solidní oddechovka. Nevidím jejiný důvod nedat pěknou čtyřku.
Faunov labyrint (2006)
Spojení "pozemského" příběhu s "fantasy" příběhem je zvláštní, ale zase tak moc se mi nelíbilo. Na pět to nevidím, spíš taková solidní čtyřka.
Duel Frost/Nixon (2008)
Zajímavé snad pouze kvůli tomu, že se skutečně stalo. Ale tak vysoké zdejší hodnocení?
Jackie Chan Navždy drakom (1988)
Drtivou většinu Jackieho filmů beru jako béčkovou oddechovku. Ale tenhle je jedním z těch lepších v jeho tvorbě, za který se mu nestydím dát pět hvězd. Určitě na to má vliv jejich trojka opět pohromadě (zvlášť Sammo Hunga mám velice rád od Zóny smrti). Pak taky slušný scénář a výprava - prostě už se od dřevních dob naučili, jak dobře své umění prodat a nezabít ho špatnou kamerou, lokacemi atd. A některé pády na zábradlí a jiné hrany jsou už mimo chápání, jak to ve zdraví mohli aktéři přežít. Navíc když se ti tři přátelé mlátí mezi sebou, je to zábava. Jo, tehle na pětku má, rozhodně!
Koralína a svet za tajnými dverami (2009)
Rádoby Burton bez Burtona. A je to strašně přeserepetičkovaný, v tomto případě méně by bylo více. Animace i děj celkem dobrý, ale jako celek je film tak za slabší čtyřku. I když některé postavy byly celkem zábavné, např. pan B a tatínek č.2.
Strážcovia (2009)
Překvapivý film. Čekal jsem akční sci-fi, což jsem také dostal. Ale jinak, než jsem čekal. Zde je daleko podstatnější finále, ke kterému celý film spěje a to je myšlenka, co je vlastně hrdinství. Jestli je hrdinstvím zachránění miliard na úkor miliónů, nebo nekompromisně jít za pravdou. Pocitově mi ale film nesednul i když v něm bylo vše - násilí, zajímavé charaktery, efekty. Postava Rorschacha byla asi nejzajímavější. Celkový dojem někde kolem čtyř, ale i přesto se k mým oblíbeným filmům nezařadil.
Veľkí bratia (2008)
Ačkoliv námět je celkem tuctový, přesvědčilo mě provedení. Všichni herci byli výborní, samozřejmě hlavně ústřední dvojice. Takže pro někoho nezajímavá tuctovka, pro mě povedená komedie s mírně nesympatickým hollywoodským přeslazeným koncem. Prostě ten zpěv si mohli odpustit. Hodnotím poctivou zábavnou čtyřkou, mimo jiné za vysoku míru neslušných slov, překvapivě pronášených v přítomnosti nezletilých (V americkém filmu? What the f...?).
Taká normálna rodinka (1971) (seriál)
Další seriál, kterému s lety přicházím na chuť.