Recenzie (87)
Dva a pol chlapa (2003) (seriál)
Skvelý sitcom so skvelými hláškami hlavných protagonistov. Bez Charlieho si ho neviem predstaviť.
Doktorka Quinnová (1993) (seriál)
Veľmi pekný seriál,ktorý ma skutočne bavil. Ukazoval skutočný a ťažký život prisťahovalcov USA.A najmä sa zaoberal skutočnými problémami a starosťami bežných ľudí žijúcich v tej dobe.
Gumkáči (1985) (seriál)
Rozprávka pre deti, po ktorej vzhliadnutí sa aj dnes vrátim do detských čias.Obľúbená klasika.
Alf (1986) (seriál)
Najhumornejší a najchlpatejší rodinný seriál všetkých čias,ktorý u mňa nepozná konkurenciu.Neviem ako v CZ, ale u nás v dabingovom poňatí Stana Dančiaka je ALF skutočne neskutočný.10/10
Odpočítávání (2010)
V celku oslnivý akčný kúsok poslednej doby.Neuškodilo by viac akcie ale drsné vypočúvacie metódy Samuela L.Jacksona mi všetko vynahradili.8/10
Demolátor (1993)
Akčná klasika v podaní tvrdého Slya, vtipného Snipesa a šarmantnej Sandry Bullock.Príjemný SCI-FI akčný nárez, ktorý má aj po rokoch svoju fanúšikovskú hodnotu.
Robocop: Temná spravodlivosť (2001) (seriál)
Úplný brak.Nula bodov.
RoboCop 3 (1993)
Tretie a veľmi slabé pokračovanie RoboCopa to mi a asi každý za pravdu. Malo to ostať pri režisérovi najlepšieho prvého dielu Verhoevenovi. Sklamanie. 2/10
Robocop 2 (1990)
O niečo slabšie pokračovanie prvého dielu možno zmenou režiséra. Každopádne solídny kúsok.7/10
Verejní nepriatelia (2009)
Naprosto dokonalý film plný drsných gangsterov, prestreliek a nekompromisných policajtov.Veľmi dobrý príbeh, vďaka ktorému tento film snáď ani nemá záporákov. Jediná vec ktorú musím vytknúť a to je zatienenie Christiana Balea postavou Johna Dillingra.Od začiatku bol na koni Johnny Depp a Christian Bale hral takpovediac druhé husle. To však filmu na dojme neuberá.10/10