Recenzie (141)
Příběhy civilizací (2023) (seriál)
Nic převratného ,panečku jako už 100 let "kolabujem" v evropě ? : D , nudná serie která zapadne , určitě bych nechtěl žit jako kopský recyklátor v egyptě.
Come True (2020)
Nelogicky ale magicky podmanivý film s dobrým soundtrackem a Julia Sarah Stone na tu je radost pohledět.
The Dark and the Wicked (2020)
Nedotaženy horor ale děla rozdil je že pokud nevjeříte na vlka to neznamena že neexistuje !!!
Schindlerov zoznam (1993)
Nejdrsněši sfilmovány horor co kdy byl natočeny.
Čata (1986)
Filozofické dílo na pozadí války.
Tenet (2020)
Nolan překročil hranici snesitelnosti , pere čas zleva zprava zahrnuje nelogikou , cele to ma vypada jako že velke a cool ale navrch huj vespod hnuj . Rači bych si dal za ten čas 2x zítra rano vstanu a pařim čajem :-)
Modelár (2020)
Konečně český "taxikař" není taky hluboký jako Scorsese ale stejně baví , hodně debad v hospodach s lidimi jako Hádek jsem abslolvoval bez výsledku , tohle s povedlo.
Dycky Sunderland (2018) (seriál)
Mužete se snažit jak nejvíc chcete stejně to skončí neuspěchem , konečně něco natočene i z tohohle pohledu o proti ni sparta šlape jako Liverpoool :-D ale respekt k fanouškum fandi i když jde všechno do kytek.
Bedári (2019)
Včera jsme vyhráli mistroví světa ve fotbale všechno je super je teplo bude klid ...
Ad Astra (2019)
Toto je varovarni lidska inteligence klesne v budoucnosti opět niž , blízky vychod bude se přesune na měsic s nim taky libyje , jemen a somalsko , budou se pořada nesmysne výpravy na konec slunečni soustavy hledat mimozemštany jak seto posere nastoupi Bred Pitt a z nahravaciho studia na marzu přes lesarové dělo hlasit serte nato a oni neslyši tak naskoči na raketu jako na šalinu v brně 1953 a jde to vyřešit , jak to vyjde na hbo nb netliflisu doporučuju k žehleni misto sama doma.