Recenzie (353)
Robin Hood (1973)
Pro mě nejlepší disneyovka vůbec.
Cesta bojovníka (2007)
Normálně bych dal o jednu víc alespoň za efekty a namakaný vikingy, ale tohle je opravdu nekoukatelná záležitost :-)))).
Láska a iné katastrofy (2006)
Tak tohle je už hodně obehraná podívaná se zažitýma postavama a naprosto bez fantazie. Kolikrát tasy ještě bude teplej kamarád a ujetá kamarádka? Kolikrát jim bude hlavní hrdinka pomáhat? Kolikrát na konci všichni najdou toho pravýho partnera? Kolikrát budou celou dobu mluvit o hovadinách? Ach jo.
Divé svine (2007)
Dobrodruzi z velkoměsta mě dokážou vždycky pobavit a tohle se veze na podobně příjemný vlně.
Nevím nic, ale řeknu všechno (1973)
Pořád stejně zmatený, ale přesto o něco vážnější Richard a několik naprosto nezapomenutelných scének. Černoušek, učení "sluhů" zpívat internacionálu anebo vysvětlování chudým dělníkům, že vyrábět zbraně je špatné.
Toxický mstiteľ (1984)
Začátek je celkem sranda, ale pak to neustálé a zdlouhavé vracení v obrazu k věcem, co už jsme jednou viděli... to už je docela nuda.
Edith Piaf (2007)
Škoda scénáristy a režiséra, kteří splácali až příliš srdceryvných scén dohromady, které postupem času holt přestávají fungovat, natož aby nějak alespoň gradovaly. Zbytečná snaha o dělání umění, kterou odnesla nejvíc hlavní představitelka, která je víc než skvělá.
Krížnik Potemkin (1925)
Pro mě je to za tři... oproti třeba Vozkovi smrti anebo Metropolisu...
Šakal (1997)
No, koukat se na to dá, bohužel je tam až moc logickejch děr a Šakal spíš jen tak blbne, než aby se připravoval na velkej úder (ono už jeho najmutí rusákama je naprosto nesmyslný). No a navíc scény, kdy se oba protivníci setkávají působí spíš k smíchu než vážně (třeba scéna na molu)....
Veselá Veľká noc (1984)
Vynikající dialogovka, která jako bonus na sebe nabalila několik zbytečnějších akčních scén. Uzavírá svatou trilogii, do níž patří ještě Nalevo od výtahu a Blbec k večeři. Skvěle napsané dialogy a ještě lepší herci holt žádný zaásadnější efekt nepotřebují.