Recenzie (496)
Prey (2024)
Herecké výkony byly vskutku tragické a vlastně nebyl vidět jediný útok zvířete, jen zvuky a zbytek si domyslete. Nechávám jednoho bludišťáka za to, že jsem neměl problém to dokoukat, i když to byla totální "renault".
Oderbruch (2023) (seriál)
Tak tohle byla VELKÁ PECKA z Německa! Ze čtvrté série Temného Případu jsem dost zklamaný a tohle mi to vynahradilo ve všech ohledech. Tohle bylo hodně temné. Vůbec jsem neočekával, že to bude mít takový děj a jsem za to rád, protože to bylo tak reálné, že jsem chvílemi i věřil, že existují :))
Madame Web (2024)
Tohle bylo tak blbé, až mě párkrát během filmu natahovalo na šavli!
A Semente do Mal (2023)
Amelia byla slušná ritch bitch witch :)) Za mě dobré psycho.
Ricky Stanicky (2024)
Pohodová komedie, kterou opět táhne John Cena tak, jako ve Vacation Friends. Námět chytrý a zajímavý, ale jinak průměrná zábava. Johna Cenu, jako Britney Spears budu ale těžko dostávat z hlavy :))
Šógun - Zajtra je zajtra (2024) (epizóda)
Tenhle séroš je prostě MASTERPIECE! Něco takového mi hodně chybělo.
Kosmonaut z Čech (2024)
Ukrutně jsem bojoval s tím, abych film dokoukal do konce, protože kdybych nedokoukal, tak bych musel hodnotit odpadem, a to jsem nechtěl.
matka! (2017)
Nejvíce nasírací WTF film, co jsem kdy viděl. Vůbec jsem nepochopil, ale asi tak to mělo být.
The Walking Dead: The Ones Who Live - Gone (2024) (epizóda)
Smutný a veselý díl zároveň. Rozhodně si drží tahle série laťku poměrně vysoko a to je jen dobře. Dvě scénky mě pobavily, a to když Michonne se ptá Willowa, jestli má mu tahat vozík a vzápětí přijde záběr, jak to chytře vymysleli a další scénka, kdy Michonne říká Willolowi, že se má skrčit, že jsou na ráně, a když se ona skrčí, tak je stejně vysoká, jako Willow, když stojí :)) Prostě pobavilo. Pak přišlo dojemné setkání a na konci přijde zápletka, která nám je už ve světě TWD velmi dobře známá.
Parallel (2024)
U tohoto filmu mně můj mozek také chvílemi paralelně cestoval. Spidey zase něco posr.. :)