Recenzie (186)
Chodiaca katastrofa (2008)
Masterpiece
Trixie Mattel: Moving Parts (2019)
Ale no tak Trixie, chudák Katya je teď za píču :D
Správný čas žít (2018)
Stojí za zhlédnutí, Nina Dobrev se stává pedofilem! All jokes aside, Maisie Williams je láska.
Holka z livechatu (2018)
Madeline Brewer je bezvadná <3
Ostře sledované vlaky (1966)
Ne, ne, ne. Shame on them. Fakt že jo. Vynechali to nejdůležitější z celý knihy. Film bez pointy.
Drive (2011)
Nerozumim všem těm komentářům a už vůbec né tomu hodnocení. Film jsem zkoukl za tři dny, na jedno posezení to rozhodně nešlo, to bych psychicky nezvládl a usnul probably víc jak 10x. Anebo jsem jenom nudnej týpek co nedokáže ocenit skvělej film.
Nie je z teba až tak paf (2009)
Důvod zhlédnutí filmu byla Scarlett Johansson. Před hoďkou jsem dokoukal Avengery, tak to byl trochu šok musim říct :D Každopádně jediný, co mě bavilo byla Ginnifer Goodwin s Justinem. Zbytek jsem přetrpěl.
Captain America: Zimný vojak (2014)
Scarlett Johansson je božská. Fakt slay, queen.
Ja, Simon (2018)
Myslím si, že to ten konec dost shodil. Život neni takhle růžovej a nikdy nebude.
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
Neznám seriál, kterej by mě po každym díle takhle dokázal vyšťavit. Po psychický stránce to bylo pro mě všechno hrozně vyčerpávající (obviously ale v tom pozitivnim). Mezi nejlepší díly pro mě určitě patří Playtest, Black Museum a White Bear.