Posledné recenzie (4)
Siedmy syn (2014)
Když si vezmu, že na konci filmu jsem teprve čekala, že je se to nějak "rozjede" a bude konečně nějaká akce, překvapí mě závěrečné titulky, což zamrzí. Myslím, že celkem pěkný námět, ale provedení bylo otřesné. Film mohl být o mnoho delší a postavy, zejména čarodějnic se mohli mnohem více vyvíjet. Hlavně se člověk celou dobu těší na souboj Toma s hlavní čarodějnicí a ono na to ani nedojde. Lituji místa na disku věnovaného tomuto filmu. Ráda o filmu po jeho skončení ještě přemýšlím, vracím se k němu a třeba se i těším, že si ho postím znovu, tohoto filmu s to však netýká. Sečteno podrženo, film byl pro mne zklamáním.
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
Snad ani nevím co o tom napsat. Od první chvíle jsem si film užívala, už asi jen díky tomu dvouletému čekání. Bohužel, tvůrci se musí posouvat dál a občas to vyjde a občas ne. Spousta scén mohla být propracovanějších, spousta scén mohla být lepších. Ale ve finále je to stejně pořád krása i když auta lítají z letadla, mezi budovami, nebo dostanou zásah raketou. A ano nikdy se nikomu nic nestane. Film nadupaný scénami, kdy se tají dech jestli Paul Walker opravdu stihne přeběhnout padající autobus (což je bohužel už jasné z ukázek) prokládaný vtipnými scénami, kdy se prostě nejde smát, tohle je rychle zběsilovská klasika. Tenhle film, nejde nemít rád, nelituji ani minuty strávené v kině.
Pretty Woman (1990)
Snad ani nevím co napsat. Ten to film mi bere dech pokaždé, když na něj koukám a to už od malička. Taková popelka pro dospělé. Kéž by bylo takových filmů víc, jsou zapotřebí.