Recenzie (207)
Červená Čiapočka (2011)
no to byla ale kokotina, nebýt toho názvu filmu a nějaké předtuchy oné karkuly tak s původní myšlenkou to nemá vůbec nic společného. ale abych to nesrovnával jenom s oním původním příběhem tak to vezmem taky z té druhé strany. a ta druhá strana mimochodem stojí taky za nic. vlkodlak jako ze čtyřlístku vypadal teda otřesně a karkula na mě působila jako laciná prostitutka, která si chce užít ten nejperverznější sex s černým jezevčíkem.béčko jako vyšité
Tam na konečné (1957)
Je jedno jaký je rok, lidské osudy jsou v každém desetiletí stejná
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Tak a mám za sebou biják,který jsem delší dobu očekával. V něčem překvapil a v něčem zklamal. Co se týče obleků, převleků, kostýmů,návrhy vozidel a dalšího tak tohle bylo parádní. Nemělo to chybu a v ledačem to přejelo původní film( což se stává málo kdy) ale scénář a Tomáš Hadra naprosto vyhořely. Možná by se to mohlo jmenovat 'Vedlejšák Max a cesta tam a zpět. Tomášovi tahle role opravdu nesedla a popravdě řečeno na takovou věc přece jen není stavěny. Velké plus dávám pojízdné hudební stage a frontmanovi, který udával válečný rytmus pekelnou kytarou.
Zabij mě třikrát (2014)
Taková zamotaná chujovinka. Sajmon ale nezklamal a své role se zhostil podle mě dobře
Equalizer (2014)
Nebylo to zas tak špatné. Pravda místy a hlavně ten konec v jádru ruské mafie byl dost přehnaný. Na druhou stranu tohle bylo dívatelne na rozdíl od jiných akčních nadopovaných snímků
Dovolená v Protektorátu (2015) (relácia)
Prvni dil me docela zaujal. Zacatek nic moc, takova rozkoukavaná ale od prvniho rána na statku, kdy z rádia zazněly první tóny dobového vysílání mi naskočila husí kůže. A určitě nejem mě, protože děda s bábou co ten haknkrojcovej mejdan zażily docela hustě stuhly jako tlačenka po půl hodině v ledničce. Těším se co se z oněch propagonistů vyvine, jestli z utlačovaného a slabeho heryho potra se stane nebojacný maděra co koně bude smáčet v řece a nebo jestli se polonahá alkoholička vzpamatuje a půjde do sebe a začne prachy utrácet smysluplněji.Pokud tam vrazí i esesmani na domovní šťaru tak to bude suprovní.
Ľadovo ostrí (2007)
Teplouš a sexuální deviant po jednom boku v ohavném snímku. Co by jste chtěli víc
Zrodenie (2004)
Většina lidí tady pějí ódy na to jaký je to skvělý film a jaké tajemno v něm je. Já v tom vidím pokus o natočení legální dětské pornografie od režiséra, který trpí syndromem neopětované lásky v brzkém věku. Je to prostě úchylárna ale musím podotknout že s dobrou hudbou
Hořká láska (1958)
Na svou dobu opravdu povedene drama se slušným tématem. Josef Bek nezklamal a v roli nemocného upotaneho na lůžku se předvedl jak se patří. Ke konci skoro až hororově.
Vražedná hra (2012)
Stacilo mi deset minut. Konec byl nevyhnutelný. Nakonec z toho byla asi půl hodina. Ale tuhle movie sračku by neodvrátil ani obelixův menhír.