Recenzie (245)
It! The Terror from Beyond Space (1958)
Tak fascinujúco zlé, až je to milé :) Nevedel som od tohto naivného B-čka odtrhnúť oči.
Dragon Age: Blood Mage no seisen (2012)
Animácia je zaujímavá, atmosféru to má, len príbeh je nudný a predvídateľný až to bolí.
Zoolander 2 (2016)
Úžasne absurdné. Skoro až Phytonovské. No dobre možno preháňam, ale na Američanov, veľmi podarený humor. Bavil som sa. Veľmi. U mňa lepšie ako 1. "V Rajskej záhrade žil Adam a Eva... a Steve." - Prečo si zabil Justina Biebera? - To sa ma vážne pýtaš?
Ostrov dinosaurů (2014)
Kŕčovité, ale ako detský film to stačí. Keby som mal 10 som z tohto lostland-scifi dobrodružného B-čka nadšený. Veď sa tam cestuje časom! Za pomoci kryštálov! Ale v 25 ma to už tak neberie.
A teraz môžem všetko (2015)
Ako niečo od Douglasa Adamsa, len optimistickejšie. 5*
Labyrint smrti (2006)
Na technothrillery sa neviem hnevať. Takže som túto... vec v pohode zvládol. Ale k záveru tomu vážne došla šťava a začalo to byť nepríjemne samoúčelné (a absurdné) a ani metamotív spisovateľa, cez ktorý to všetko zdôvodňovali ("Nastražil som to tak, aby ste o tom mohli písať!" - ouuuu...takže je to najnudnejší vražedný LARP na svete?) to nezachránil. Absolútny thrillerový priemer.
Hry o život: Drozdajka 2 (2015)
Kdesi od kanálov to prestala byť nuda. A prišlo aj na vážne témy, len rozmýšľania tvorcovia ako keby sa báli. Neopustili od čiernebieleho sveta. Nevadí, je to "rozprávka". Prvá polovica nudná, druhá menej, no i tak sa nemôžem ubrániť pocitu, že to celé bol len produkt bez srdca. I napriek snahe. (A tá tam bola. Spraviť v kulisách YA regulérny vojnový film, nepekne súčasný...je to možné, alen to pred týmto nikto neskúsil. Škoda, že to ostalo na polceste a záver bol "gendrovo tradične" gýčový. Toľko k feministke Katniss.)
Lovec: Zimná vojna (2016)
Je to presne to čo to má byť. Rozprávka, mierne naivná, ale niedisneyovsky naivná, lenže tak klasicky, oldschoolovo. V niečom mi to pripomína československé klasiky ako Nebojsa alebo Plavčíka a Vratka, ktoré mám rád. Tak isto je tam aj závan klasickej fantastiky, ktorú mám tiež rád. Takže ja som spokojný.
Oculus (2013)
Jasne, keby to ostalo v tej psychologickej rovine bez paranormálnych javov (spoiler?), bolo by to super. No i tak som absolútne spokojný: má to hustú atmosféru, dobrý nápad a zaobíde sa to bez zbytočných ľakačiek. To sa dneska nevidí.
Superman/Batman: Apokalypsa (2010)
Blbý príbeh, blbá nuda. Len sa otĺkajú a často na to nie je ani dôvod.