Recenzie (54)
Antracit (2024) (seriál)
Velká škoda.
Černí havrani (1990)
Jak tu bylo psáno, bylo otřesné a možná i je, jak se zachazelo s ostatky lidi...mrtvá těla v jedné z našich "nej" nemocnicích na zemi....
Mimoriadna udalosť (2022)
Tenhle filmek mám ráda, je těžké se trefit někomu do humoru a tady je to fajn...na dnešní dobu a českou tvorbu dobrá oddychovka a člověk si fakt zasmajlíkuje. :) Někdy od ucha k uchu. :)
Kalendárium (1993) (relácia)
Porad stary jako clovek sam.Videno dneska 6.2.22 po asi 26ti letech.
Shoky & Morthy: Posledná veľká akcia (2021)
Bavilo.:)
Z deníku žáka III. B aneb Edudant a Francimor (1993) (seriál)
Bezva večerníček hlavně pro dospělé.:D
xXx (2002)
Akční a čekala jsem asi víc, ale byl to první film, na kterém jsem byla v kině, takže za to druhá hvězdička.:)
Můj báječný rozvod (2008) (divadelný záznam)
Nejprve viděno na internetu, dnes i živě a bezvadné, krásný výkon a bezva zábava.:)
Princezna a bojovník (2000)
Bláznivé a bezvadné.:)
Srdcoví rebeli (2017)
"Kašlu na to. Stejně už mám srdce v pytli. Prostě to udělám a je to.":)) Super film.:)