Recenzie (2 123)
Dračie vojny (2007)
Musím sa priznať, pri tomto filme som sa náramne bavil, Áziu je tam cítiť, akcia je tu stále...ale keby mám ísť po príbehu dám odpad...ale to oddychovka je to dosť pozerateľné...a dobré
Beowulf (2007)
Veľké sklamanie, ktoré je vizuálne vynikajúce, ale príbehovo pokuľháva na celej čiare...veľa pátosu škodí, a je to trochu dlhé...
Highlander (1986)
Svetová hudba Queen spojený s dobrým filmom tvorí jeden skvelý ušný zážitok, ktorý ma nadchol už keď som bol dieťa a teraz som si to zopakoval opäť...Lambert a Connery rulez ako aj hudba...
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Je len jeden návrat...Jediho:D
Most do Krajiny Terabithia (2007)
Možno nemám fantáziu, ale bol som sklamaný, na to ako to veľmi vychvaľovali...nejako som sa nudil, a ani celkovo ma ten film neoslnil...no bohužiaľ
Harry Potter a Fénixov rád (2007)
Mega sklamanie, pri polnočnej predpremiére som zaspával...a to mal byť najakčnejší Potter, bol ale len 20 minút, ináč som sa stratil v deji...
Futurama: Benderovo parádní terno (2007) (video kompilácia)
Skvelá pocta seriálu...všetko je dobré tak ako má byť...a som zvedavý na ďalšie pokračovanie tejto uletenej party...
Alvin a Chipmunkovia (2007)
Otravné veveričky, ktoré si zamilujú decká, ale sa som sa nabažil až moc..pesničky sú známe, dej je typicky nalinkovaný, ale deti vás už potom budú len stále s tými chipmunkmi otravovať...
TMNT: Ninja Korytnačky (2007)
Temný návrat legendárnych korytnačiek vyšiel na výbornú...v hlave mi ostala skvelý bitka v daždi, ktorá mi trošku pripomenula Matrix Revolutions, a skvelá animácia, ktoré dokazuje, nie všetko musí byť farebné...ideálny film, ktoré nie moc pre mladšie ročníky
Garfield 2 (2006)
Garfield, toto nemáš za potreby....mega strápňovanie jeho, Jennifer Love Hewitt, veľmi zlý garfieldovský humor - asi ho nikto nevidel...radšej bežím čítať komiks