Obľúbené seriály (7)
Psych, s. r. o. (2006)
O Psych jsem se dozvěděl od kamaráda jen tak na zkoušku jsem si sehnal 1. epizodu (mimochodem jedna z nejlepších). Po shlédnutí první epizody jsem se nestačil divit jakto že o tak výbornem seriálu jsem se dozvěděl až teď. Mám za sebou 4 řady výborné zábavy. Psych není jen Krimi ale je to prostě "komedie". Tento seriál mě prostě uchvátil, dokonale jsem se vžil do každé sekundy, jsem prostě věrný fanoušek a nemůžu se dočkat až shlédnu další díl. ode mě 100%.
Spartakus (2010)
Spojit mega řežbu se srdceryvným příběhem chce opravdu velké umění, i když se ve filmových kruzích pohybuji dost dlouho, nevím, kdo tento skvost zvládnul, abych mu poděkoval. Stylem určitě hodně věrný svému revolucionáři, 300 Bitvě u Thermopyl. U akčních scén v tomhle seriálu jsem většinou vyskočil z křesla a navíc v tomto seriálu není žádná cenzura, což nádherně simuluje prostředí v té době. U tohoto seriálu jsem nezažil ani minutu, kdybych se nudil, je to naprosto perfektní seriál. Mohu všem doporučit, tedy všem, kdo se v tom, alespoň trochu, orientuje a všem, kterým se tenhle styl líbí.
Teória veľkého tresku (2007)
Geniální Sitcome Kde se 100%..nenudíte