Recenzie (367)
Čarodejnice (2020)
Celkem se to dalo sledovat. Anne je skvela a atmoska taky.
Pekárky z Brooklynu (2016)
No cekala jsem obycejnou oddechovku, ale ze v uvodu uvidim shakespearovske umirani a pak jeste krimi zapletku, to by me nenapadlo. Jinak se to na jedno kouknuti dalo a obcas jsem slintala nad tema dobrotama.
Kariéra na spadnutí (2022) (seriál)
Bohuzel me to nejak nebavilo, behem asi mesice jsem se prinutila dodivat do pateho dilu a dal uz to neslo. Nudny korporatni svet, nudni zbohatlici a chlapi mi nejak k pokoukani neprisli. Proste pro me nuda a nuda a nuda.
Wonka (2023)
Film me moc bavil, byl opravdu nadherne kouzelny, uzasne barevny, proste paradni atmosfera. Pribeh celkem klasicky a delka se nastesti da zvladnout, protoze to neni nuda. Ale Grant a Atkinson mohli mit mnohem vetsi role, je jich skoda.
Hráčky (2024)
V prve rade mi reknete, proc to nekdo prelozil jako Hráčky? Vzdyt jde o partu dvou holek a trech kluku, ach jo....no nic. Je to klasicka romanticka komedie, kde je samozrejme vse predvidatelne. Ale bylo to fajn, sympaticke, potesil kratky sexy vystup Brocka O'Hurna a Tom Ellis? To je asi zbytecne komentovat :).
Spievaj 2 (2021)
I druhy dil je moc hezky, vtipny a zaroven dojemny. Hudba opet super. Jen na animak mit o prijde dlouhe. Max hodka a pul by stacila.
Spievaj (2016)
Moc hezky animak s krasnymi pisnickami.
Chcem ťa, chceš ma? (2014)
Celkem to slo, takovy typicky prumer. Tentokrat ze spisovatelskeho prostredi, ktere to trochu okorenilo. Jinak klasicka romantarna s hrdinovymi bizarnimi kamosi.
Štěstí chodí po šálcích (2023) (TV film)
I kdyz hodnotim pouze v ramci zanru, tady muzu dat hvezdu jen za atmosku a ze tu nebyl nikdo protivny. Jinak to byla deeeesnaaa nuuuudaa. Jen diky preskakovani jsem se dostala ke zdarnemu konci. A to nemluvim o senne ryme na podzim a o tom, ze rejnoci fakt nemaji drsnou kuzi, achjo.
Ženy a život (2022)
Nastesti my, obycejni lidi, co nejsme odbornici na filmy, se moc nemusime ridit mistnim hodnocenim. Nas tento film opravdu bavil, Labus s Freimanovou excelovali a ostatni byli taky super. Krome Kohaka. Jako pardon, ale uverit, ze to je vrcholovy sportovec a jeste na nej leti zenske? To asi fakt ne :D. Pokud tam byl jako parodie, tak asi v poradku. Dulezite je, ze to je opravdu hezka oddechovka a bavili jsme se.