Recenzie (10)
Fakjú pán profesor 3 (2017)
Jednoznačne žiaľ najslabšia časť zo všetkých troch. Film ma prvú polovočiku nesmierne nudil, škoda že až druhá polovica sa rozbehla.
Červený kapitán (2016)
Potom čo človek prečíta knihu, tak musí konštatovať, že tento film naplno sklamal. Naplno nevyužitý potenciál..
Prečo práve on? (2016)
Poriadne ujeta komédia, ale už dlho som sa tak dobre neposmial.
Spojenci (2016)
Skvele natočený príbeh dvoch ľudí, zakončený veľmi silným záverom. Ešte dlho po skončení filmu som ten záver rozdýchaval.
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
Veľka škoda, že neje cely film na takej urovni ako zaverecna cca. polhodina.
Predtým, ako som ťa poznala (2016)
Čakal som od tohto filmu menej, ale napokon prekonal očakávanie, aj keď stale neviem pochopiť jeho rozhodnutie...
Ako sa zbaviť nevesty (2016)
Po pár minútach som si povedal, že to bude ta taká pravá česká komédia, ale od tohto momentu začal film brutálne upádať a núdiť. Všetko podčiarkla scéna na konci v cukrárni.
Grimsby (2016)
nechutná komédia pri ktorej som sa velmi dobre posmial. Aj keď miestami to presahovalo hranice nechutnosti :)
Stážista (2015)
Veľmi príjemný film, ktorý počas celej svojej dĺžky ma nesmierne bavil. Dokázal by som na neho pozerať oveľa dlhšie.
V hlave (2015)
Veľmi pekná a zároveň zábavná rozprávka, ktorá naplnila očakávania. Vrelo odporúčam a nezabavia sa pri nej len detí, ale myslím, že všetke generácie sa na nej pobavia.