Recenzie (28)
3 Ring Circus (1954)
Tuto bezvadnou komedii vysílala kdysi česká televize pod zcela jiným českým překladem.
Jama a kyvadlo (1961)
Po delší době jsem měl možnost vidět tento již téměř zapomenutý horor,bohužel s hnusným polským dabingem,ale ani to nezabrání plnému počtu.Vynikající Vincent Price.
Swamp Fire (1946)
Klasické béčko čtyřicátých let Made in USA,celkem pohoda.Druhý film s Clarencem Crabbem,který jsem měl možnost vidět.Oproti ,,kultovnímu" ,,Flash Gordon" je to trhák.Jen pro zajímavost : ve filmu hrají dva olympijští šampioni v plavání,kromě Crabbea ještě také Weissmuller.
Prípad krásnej nerestnice (1973)
Emília Vašáryová jako akční hrdinka,to je docela silný kafe.Podprůměrná detektivka symbolizující rozkvět normalizace.
Uncle Joe (1941)
Kdyby se film nenatočil v roce 1941,tak bych řekl,že se chvílema jedná o televizní situační komedii.Přestože jde o jasné béčko,tak tento poměrně krátký snímek se sympatickým obsazením na mě udělal velmi dobrý dojem.
The Wedding March (1928)
Kdesi jsem četl,že tento von Stroheimův film byl propadák.Mě tak vůbec nepřipadá,spíš naopak,na svou dobu velmi slušné dílo,které udrželo celé dvě hodiny mou pozornost.
Blázni, vodníci a podvodníci (1980)
Tak trapná pitomost se nedá ani komentovat,přemýšlel jsem aspoň o * ,ale tady není opravdu zaco ji udělit.Lituju ztráty času sledováním takového filmu.
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
O tom,který film je nejlepší by se dalo dlouze a bezvýsledně debatovat.Záleží na vkusu každého.Já vidím v Shawshanku dobrý filmový počin,ale raději upřednostňuji filmy Frajer Luke,Zelená míle a Útěk z Alcatrazu když už je teda řeč o filmech z vězeňského prostředí.
Rocky (1976)
Kdysi můj nejoblíbenější film,ale jak člověk stárne,tak mění názory.Všech pět dílů je celkem slušný,koukatelný počin.V jednom díle,teď nevím v kterém, je otřesný dabing sporťáka TV Nova, Václava Tittelbacha a to mi vstával zbytek vlasů na hlavě hrůzou.
Zrodenie národa (1915)
Sledování takového filmu je dost náročnou záležitostí.Já jsem viděl Zrození národa dvakrát a pokaždé mi to trvalo dva dny,než jsem to dokoukal s přestávkama celé.Ne že by mě film úplně nadchnul,ale uznávám ho jako stěžejní dílo,z kterého čerpali a stále čerpají tvůrci příběhů z občanské války.Ve filmu si také dost pozdějších režisérů zahrálo.(von Stroheim,Walsh,Gibbons,Ford)