Posledné recenzie (14)
American Horror Story - Murder House (2011) (séria)
Zatím úžasné. Svými postavami mi to připomíná Psychoville a vlastně i ztřeštěností celého příběhu. Zajímavé je ovšem to, že jak po prvním zhlédnutém díle Psychoville, tak i zde jsem věděl že mne to jen tak nepustí.
Eldorádo (2000)
Jak s oblibou říkám - Viva la Nostalgia! Tento film jsem viděl asi 6x a pořád se mi líbí stejně. Když se teď podívám na nějáký animovaný film a srovnám ho s tímhle, tak některé prostě nemají ani nejmenší šanci obstát.
Štyri izby (1995)
Skvělá komedie na kterou se já můžu dívat pořád. Úžasné mi přišly všechny historky, ikdyž první byla možná trochu slabší. Skvělý soundtrack, Tim Roth v hlavní roli a úvodní titulky jako parodie na růžového pantera, to je prostě skvělé. 79%.
Posledný denníček (7)
Svátky Vánoční...
Na ty svátky Vánoční jsem si rozhodl dát takovou malou Vánoční Noc. Zatím sestavuji filmy, vyrábím cukroví a vybírám čaje, ale svůj filmový program zde určitě napíšu.