Posledné recenzie (8)
Skandál (2012) (seriál)
Škandálik je chytľavá vec. Mne žánrovo sadol dokonale! Politici, právnici, trošku detektívka, záhady, zápletky... Veľmi dobre spracované a správne ukecané. Neotrelé témy, zaujímavé premiešanie vzťahov. Prvú sériu som považovala za dosť dobrú, ale to som netušila, aká skvelá bude tá druhá! Pre mňa rozhodne nová návykovka. A hoci zápletka prezident - asistentka tu už bola Xkrát, toto je predsa len iná šálka kávy. Nezvarhujte, dajte tomu šancu... (PS Bod plus pre nádhernú Kerry Washington a úžasného stylistu, ktorý ich oblieka... office style nikdy nebol tak sexy!)
Kráľova láska (2011)
Druhý uhol pohľadu, hudba, ktorá naháňa zimomriavky, strih a kamera, ktoré naplno ukážu prepojenie dvoch príbehov. Naozaj veľmi dobrý film, ktorý síce má pár slabších miest, ale stále je aj tak výnimočný a nepomýlite si ho s iným, či nezabudnete. Škoda len, že mnohí mu ubrali z hodnotenia (podľa mňa) len kvôli Madonne. Keby ho režíroval niekto iný, stavím sa, že by mal minimálne o 10% viac pri hodnotení. Čo už. Kto sa však nenechá odradiť, nebude sklamaný, každý si v ňom niečo nájde. Len sa musíte nechať vtiahnuť ;)
Tron: Dedičstvo (2010)
Každý film je postavený na niečom inom. Niekto staví na scenár, iný zas na herecké obsadenie či skvelú réžiu. Málokedy sa podarí dať dokopy všetko. Tron vsadil na vynikajúcu hudbu, efekty a celkové vizuálne spracovanie. Malo to myšlienku, hlavu aj pätu a celkovo sa na to dobre pozeralo. Keby som však chcela zložitý scenár, rozhodne by som si zapla niečo iné. Ale tam by sa moje oko zas nepotešilo tak, ako tu :) A Garrett Hedlund na motorke bol len čerešničkou na torte :D