Posledné recenzie (52)
Slzotvůrce (2024)
Jedním slovem-nuda. Když si chcete (jako já) po dlouhém ale úspěšném uspání dítěte pustit romantickou jednohubku, co nemá 3,5h-tak tohle fakt ne, pusťte si radši "Hříšňáka". Soužití v sirotčinci není ve filmu skoro vůbec ukázané, takže strasti, které v něm prožívali a o kterých je celý film vám jsou tak trochu šumák.Hlavni hrdinka je fakt kočka, ale její mužský protějšek je těžce nesympatický a chemie mezi nimi vůbec nefunguje.Film mě absolutně nevtáhl do děje,jejich lásce jsem tak nějak nefandila a bylo mi to vlastně jedno.Klavírni hudba coby soundtrack mě vrhala do těžký depky a držela jsem se zuby nehty abych neusla.Knihu jsme nečetla, takže možná v ní tenhle celý příběh vyznívá lépe.
Kopačky (2008)
Z tohohle filmu mi v hlavě neutkvělo nic jiného než jen to nechutný péro Jasona Segela. Po druhý si to rozhodně nepustím.
Lovci gangstrov (2013)
Milovala jsem hru Mafia a těšila jsem se, až někdo natočí něco v jejím duchu. A dočkala jsem se. Film je pořádně akční mafiánská bomba, prostě 6 statečných přesedlalo z Westernu do 40.let a jednoho někde zapomněli. Sean Penn seděl na mafiánského bosse, jak prdel na nočník. Ryan Gosling je prostě kus a Emma Stone taktéž. Ráda jsem je viděla zase pohromadě, jako filmovým párům jim to moc sluší. Nějaké nesrovnalosti v ději by si našli, ale vzhledem k těm všem ptákovinám, co se v dnešní době natáčí, dokážu přimhouřit oko.