Recenzie (32)
Bazén (2001)
Nechapu to nizke hodnoceni?!??ja se docela bavila i trochu bála,podle me je to supr horor !!!
Černobyľské denníky (2012)
U tohoto filmu jsem měla celou dobu takový divný pocit, protože Pripjat jsem znala jenom z fotek a nedokážu si představit co bych tam dělala, kdybych se tam ocitla. Každopádně obdivuju herce a všechny kolem, že tam dokázali točit! Jako film takový nic moc, nenadchne, ani neurazí.2*
Farmář hledá ženu (2010) (relácia)
taková blbost, že na to koukám :-DD
Hodina pravdy (2002) (relácia)
Jako malá jsem tam vždycky chtěla jít!!..no, hold sem neměla akční rodiče.:-)
Kouzelná školka (1999) (relácia)
Serial meho "dětství" nekdy si to pustim :-) vzdycky sem mela nejradsi Dubínka a Lízu
Magic Mike: Bez nohavíc (2012)
Tak tenhle film pro mě byl večerním nadopováním,co k tomu říct, radost pohledět.
Na vlastní riziko (2012) (relácia)
No, na to že to je pořad Primy, tak to zas tak špatné není, vcelku mě to i bavilo a jako hrobnice bych fakt bejt nemohla brrrr.3*
Nezbedná bosorka (1998) (seriál)
musím říct že když jsem byla menší dívala sem se na to ráda,koukla bych se i na to znova ale bohužel to nedávaj ://
Nikdo není dokonalý (1998) (relácia)
První pořad na Primě u kterého se fakt upřímě zasměju.Ovšem baví mě jenom odpovědi lidí :-D
Noci s nepriateľom (1991)
Thriller jak má být.HOODNĚ napínavý hlavně u konečné scény v domě:-)Toho chlapa někde potkat tak zdrhám,haha:-D