Recenzie (908)
Aljaška v plameňoch (1994)
Po letech viděno znova a přihazuju.
Rukojemník (2005)
Být bohatý je někdy za trest. Být vyjednavačem zase o hubu. Konec super, líbilo.
Sin City: Ženská, pre ktorú by som vraždil (2014)
Trošku krok zpět, ale jako doplněk stravy pořád výborné (90%)
Sin City - mesto hriechu (2005)
SRDCOVKA.
Hartova vojna (2002)
Doceněno časem, protože jsem na poprvé čekal akční zářez a ne válečné drama z tábora.
Banditi (2001)
Těžko říct, někdy hodně povedené, někdy nudné.
Kid (2000)
Pěkné, nápadité, dojemné.
Môj sused zabijak 2 (2004)
Hned si koupím Willisovi pantoflíčky :-)
Môj sused zabijak (2000)
Z Willise jde strach.
Glass (2019)
Závěr trilogie tří pánů, kteří nejsou normální :-) Jeden je silný, druhý postižený a třetí je otesánek :-)