Recenzie (45)
Pošťák, který nikdy nezvoní (1997)
potěší když se člověk splete v ději co bude o sekundu později, líbilo i za díru která vyřeší vše
Brendan a tajemství Kellsu (2009)
zajímavé animace, hudba snad taky, příběh mě neoslovil snad tím že jsem si neužil film na jedno zhlédnutí
500 dní so Summer (2009)
"růže jsou rudé, fialky modré, táhni čubko" 3,4* :))
Vylomeniny (2013) (relácia)
skrytá kamera mě obvykle nebaví, ale u těch absurdních situací nejde než nesmát se, dobré na odreagování
Odpočítávání (2010)
za mě dobrý béčkový film
Nakonec zemře (2010) (amatérsky film)
určitě ty čtyři minuty stojí obětovat někdy před spaním
Na dno vášne (1997)
neurazí nenadchne, svižný děj jako tento komentář
Jednoduchý plán (1998)
dobrý děj, ale viděl jsem první Tahle země není pro starý tak mě to tak neuchvátilo, ale rozhodně doporučuji
Metallica - Francúzsko na jednu noc (2009) (koncert)
kdo má rád metallicu tak není co řešit a pirátka potěší
Renesancia (2006)
4* s tím že je to kvůli zpracování které se mi osobně líbilo víc než v alois nebel