Recenzie (339)
Atlas mrakov (2012)
Je to dlouhé, ale opodstatněně. Je to výjimka, kde délka filmu není na škodu. Je to překvapivě srozumitelné, i když bez znalosti předlohy by možná někdo mohl chvíli váhat a přejímat nad tím, co se mu to před očima vlastně odehrává. Zvláště v první hodině. SPOILER - přidaný začátek a konec, nová dějově-časová linka je dle mého naprosto zbytečná, částečně na škodu. Asi na efekt. Nápad s malou skupinou herců v mnoha rolích, je s přihlédnutím k předloze zajímavý a smysluplný. Jen se ptám, zda to není až moc a neodvádí to od skutečných postav...? I přesto jasných 100%.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Je to dokonalé ke koukání, ale dlouhé k nevydržení. Dle mého Jackson podlehl módě dlouhých filmů, stejně jako někteří spisovatelé módě tlustých svazků.
Kajínek (2010)
Kajínek má skutečně spád na české poměry až nebývalí, nicméně odhaduji, že nebylo vyhnuti, protože scénář je velice slabý, až povrchní. Navíc jakoby se film topil mezi žánry, takže to není ani akčňák, ani krimi, ani erotický thriller a už vubec ne bigrafický snímek. Ale jednou se na to podívat dá.
Snehulienka a lovec (2012)
Báječně jsem se u této pohádky pobavil. Není takových mnoho, přestože jsou dnes v kurzu.
Návrh (2009)
Dvě hvězdy nevypadají moc, ale bylo to zábavné. Nicméně neoriginální a předvídatelné, tak proto pouze dvě.
Total Recall (2012)
Průměrně průměrný americký průměr, ale scifi, takže nejen za to lehký nadprůměr. Taky za efekty - super průměr.
Gran Torino (2008)
Dobré, ale určitě to všechno Clintovi věříte?
Alica v krajine zázrakov (2010)
Podívaná, na Burtona spíš lepší než horší, to se asi s většinou zde neshodnu. Je mi líto, ale tohle je poetické dílo a a triky jsou fantastické.
Traja (2005)
Tak je to poněkud jednoduchý film, ale za ten neamerický konec... hodnotím na 55%.
Rambo: Do pekla a naspäť (2008)
Klasika, za mírně víc než 50%.